kraamcadeau #1

Kraamcadeau zelf maken nr #1


Ik vond het vroeger al leuk om te bedenken wat ik zou geven als er een kleintje binnen de familie werd geboren
Het liefst maakte ik dit dan zelf, zoals bijvoorbeeld een luiertaart.
Door de jaren heen heb ik verschillende kraamcadeaus gemaakt en deze wil ik graag met jullie delen.


Kraamcadeau #1 is een maxi cosi zak!



Nodig:
Haaknaald 6.00
ongeveer 8 bollen wol

LET OP! Ik haakte met 2 draden!

Ik heb de Maxi-Cosi zak gehaakt met alleen maar stokjes
En om de 4 rijen deed ik de stokjes als kruisjes
 (1 vakje overslaan, stokje, 1 vakje terug, stokje)

Toen de zak groot genoeg was, heb ik 2 rijen stokjes en 1 rij vasten eromheen gehaakt.
Mijn moeder heeft de stof aan de binnenkant vastgezet.

Reacties

Populaire posts van deze blog

baby harembroekje

Baggy pants short

Kerstrokje